• Veilig betalen met Bancontact, Paypal of creditcard

Wassen met klasse

Brabantia introduceert 60L en 2x45L Bo wasbox

Brabantia maakt van de wasdag een stijlvolle dag met de nieuwe 60L en 2x45L Bo voor de was. Het bekende Nederlandse interieurmerk bracht het ontwerp en kwaliteit van deze wasboxen naar een nog hoger niveau – letterlijk, want ook deze nieuwe leden van de Bo familie staan op pootjes! Hierdoor zijn ze makkelijk in gebruik en een mooie toevoeging aan je liefdevol ingerichte huis. Verkrijgbaar vanaf oktober in White en Matt Black, en gemaakt van duurzame corrosiebestendige materialen. Perfect voor je badkamer dus.

Makkelijk in gebruik, lust voor het oog

De Bo wasbox lijkt op een kastje, en is daardoor een mooi decoratiestuk in je slaap- of badkamer. Sterker nog: de wasmanden passen perfect bij de trendy Brabantia ReNew Bathroom Collection. Maar Bo is meer dan mooie looks alleen! Ze hebben de perfecte hoogte en slimme ventilatiegaten. Het handige deksel heeft een quick-drop opening, waardoor de kans dat de kleding van je gezinsleden daadwerkelijk in deze wasmand belandt een stuk groter wordt. Het deksel kan ook rechtop worden gezet. Op wasdagen haal je het eraf om de perfect passende katoenen waszak(ken) simpel te verwijderen en de was met hetzelfde gemak naar je wasmachine te brengen.

Mooi, plezierig, duurzaam

De Bo wasmanden zijn rechthoekig en passen dus strak tegen de muur of handig in een hoek. Ze hebben bovendien de perfecte hoogte dankzij de elegante poten met antislip dopjes. Beter voor je rug, en schoonmaken eronder is gemakkelijk! Er is een Bo wasbox van 60 liter en een Bo Hi van 2x45 liter, voor het direct sorteren van je was. Ze zijn er allebei in fris White en stylish Matt Black. Meer voordelen van de Bo wasmanden: ze zijn gemaakt van 40% hoogwaardige gerecyclede materialen en zijn Cradle-to-Cradle®-gecertificeerd op niveau brons. De perfect passende katoenen waszakken zijn uitneembaar, hebben een slimme klittenbandsluiting en zijn wasbaar op 40° C. Vervangende waszakken zijn apart verkrijgbaar. Op de 2x45 als de 60 liter Bo wasbox krijg je 10 jaar garantie en service. Was was nog nooit zo mooi!

Je vindt de Brabantia Bo wasboxen vanaf oktober in de winkel en online. Neem voor meer informatie contact op met onze verkoopafdeling of ga naar www.brabantia.com