• Veilig betalen met Bancontact, Paypal of creditcard

Nieuwe jas voor je strijkplank.

Brabantia introduceert strijkplankhoezen Denim Grey en Soothing Sea.

Een nieuwe strijkplankhoes is zo’n klein dingetje dat zorgt voor meer motivatie om te strijken én voor betere resultaten. Met een nieuwe overtrek gaat je strijkplank ook nog eens langer mee. En er is keuze genoeg, want Brabantia vergroot de collectie met twee nieuwe strijkplankhoezen. De Denim Grey past perfect bij de interieurtrends en bij de bestaande Brabantia wasaccessoires. De zachte en vervaagde kleuren van de nieuwe Brabantia Soothing Sea strijkplankhoes zorgen voor een heldere en rustige mindset. Trakteer jezelf en je Brabantia strijkplank dus op een van deze nieuwe hoezen. Ze zijn verkrijgbaar als losse hoes, als complete set van een katoenen hoes en een dikke onderlaag, of compleet met strijkplank B of C. Verkrijgbaar vanaf maart 2024.

Rock die strijk – Denim Grey Strijkplankhoes
Geef je strijkplank meer power met de nieuwe Denim Grey Strijkplankhoes - Brabantia's vertrouwde kwaliteit in een lichtgrijze denim. De hoes is gemaakt van 100% katoen en de schuimlaag eronder helpt je om het perfecte strijkresultaat te krijgen. Soepel, sterk en stijlvol. Een nieuwe hoes maakt je strijkplank weer als nieuw. Nieuwe strijkplank nodig? De Brabantia Strijkplanken B en C zijn aangekleed met dit sterke design. Er zijn zelfs wasmanden in dezelfde kleur – een matching was-set, wat wil je nog meer?!

Verkrijgbaar vanaf maart 2024, als vervangende hoes, als set van strijkplankhoes en dikke onderlaag en op Brabantia strijkplanken met stoomstrijkijzer- en stoomunit-houder.

Strandgevoel - Soothing Sea Strijkplankovertrek
Stress over de was? Gun jezelf een pauze met de Soothing Sea strijkplankhoes - verlies jezelf in een licht jade green dat zachtjes vervaagt naar blauw. Je strijkijzer glijdt soepel over de 100% katoenen toplaag en de veerkrachtige onderlaag helpt je om genoeg druk te zetten om kreukels weg te krijgen. Een frisse nieuwe hoes waarvan je een opgeruimd humeur krijgt. En een geweldige manier om de levensduur van je strijkplank te verlengen. Verkrijgbaar vanaf maart 2024 als losse vervangende hoes, als set van strijkplankhoes en dikke onderlaag en op Brabantia strijkplanken met stoomstrijkijzer- en stoomunit-houder.

"Met deze strijkplankhoezen breng je interieurstyling naar de strijkplank. Mét Brabantia kwaliteit en functionaliteit." - Lauren Roelofs, Category Manager Laundry Caring

Skinny fit
De nieuwe strijkplankhoezen zijn verkrijgbaar in twee maten, voor Brabantia strijkplanken B en C met een stoomstrijkijzerhouder of een stoomunithouder. Welke maat je ook kiest, deze hoes past perfect. En dankzij de koordbinder en het Stretch-System zit ‘ie altijd strak.

Brabantia strijkplankhoezen en strijkplanken zijn verkrijgbaar bij (online) toonaangevende retailers, waaronder warenhuizen, supermarkten, grotere onafhankelijke keuken- en huishoudspeciaalzaken. Neem voor meer informatie contact op met onze verkoopafdeling of bezoek onze website www.brabantia.com

Voor de redactie:

BRABANTIA, DESIGNED FOR LIVING
Soms lijkt het alsof het in de wereld waarin we leven alleen maar gaat om groter, sneller en sterker. Gelukkig komen we aan het eind van de dag thuis. De plek waar het leven zich afspeelt, waar we onszelf kunnen zijn en waar we tot rust kunnen komen. Waar we kunnen genieten van de dingen waar het leven écht om draait. Alleen of met onze dierbaren.

Van een bescheiden begin in 1919 is Brabantia vandaag de dag uitgegroeid tot een internationaal, koninklijk designmerk dat bekend staat om zijn praktische en stijlvolle keukenaccessoires en huishoudelijke artikelen Bij Brabantia geloven we dat het leven mooier, fijner en duurzamer kan. We zijn trots op de kleine dingen, ontwerpen producten met veel aandacht voor detail en de passie om het verschil te maken voor mens en planeet. Onze producten maken dagelijkse taken in huis een beetje makkelijker, en de kleine momenten van het leven nog specialer. En omdat ze stijlvol, kwalitatief en ontworpen zijn voor hergebruik, kun je ze zo lang gebruiken als je wilt – maar ze na die tijd zonder schuldgevoel wegdoen. Dat is nou ‘Designed for living’.

B CORP
We zijn trots en blij dat Brabantia deel uitmaakt van de bijzondere gemeenschap van B Corps. B Corps, voluit Benefit for all Corporations, zijn bedrijven die bekend staan om hun positieve impact op mens en milieu. Het behalen van de B Corp certificering is een uitgebreid proces dat bijna 2 jaar in beslag neemt. Het omvat een compleet bedrijfsonderzoek naar maatschappelijk verantwoord ondernemen en kijkt naar de impact van een bedrijf op vijf pijlers: governance, milieu, werknemers, klanten en gemeenschap. bcorporation.eu

CRADLE TO CRADLE GECERTIFICEERD®
Duurzaamheid zit in onze natuur en in onze producten. Daarom zijn veel van onze producten Cradle to Cradle gecertificeerd® op Brons- of Zilver-niveau. Ze voldoen aan strenge eisen voor (her)gebruik van materialen, hernieuwbare energie, waterbeheer en sociale rechtvaardigheid. Het Cradle to Cradle Certificaat (Cradle to Cradle Certified®) is een internationaal certificaat voor grondstoffen en producten die volledig hergebruikt kunnen worden op een manier die hun waarde behoudt of zelfs verhoogt. Er zijn vijf certificeringsniveaus die producten kunnen behalen: basis, brons, zilver, goud en platina. Om gecertificeerd te worden, moeten producten aan strenge eisen voldoen. Die worden om de twee jaar herzien, waardoor we worden gestimuleerd om onze scores te blijven verbeteren. Lees meer bij  www.c2ccertified.org